Goed op de Kaart springt te hulp

Foto: Renée ter Berg / goedopdekaart.nl

De Nederlandse horeca is ontzettend goed bezig. De lat is de laatste jaren een stuk hoger komen te liggen. Horecaondernemers zijn echt in de huid van hun gasten gekropen. Ze bieden steeds leukere producten: van huisgemaakt gebak en de lekkerste koffie tot zelf gemaakte ice-teas en smoothies.

Al brainstormend merkten drie mediaprofessionals met een specialisatie in horeca en lifestyle dat hun handen jeukten om websites van horecaondernemingen in West-Brabant onder handen te nemen.

Gasten zoeken online waar ze willen eten

De horeca werkt hard om dit elke dag weer voor elkaar te krijgen. In de meeste zaken is er dan ook weinig tijd voor bijvoorbeeld het realiseren van een mooie website. Daarom startten fotografen Ingrid Bertens en Dennis van der Sloot en tekstschrijver Renée ter Berg met hun initiatief Goed op de Kaart.

Ingrid: “Horecamensen werken hard en maken lange dagen. Voor hun website is weinig tijd en dat is zonde.” Ze legt uit dat het beslisproces van de gast vooral online plaatsvindt. “Ze checken reviewsites, maar bekijken ook de websites van de horecazaken zelf.” Dennis vult aan: “Online moet je als gast kunnen zien hoe gezellig een restaurant is en misschien zelfs al lekkere trek krijgen als je de foto’s van het eten voorbij ziet komen.” Bij Goed op de Kaart kunnen horecaondernemers dus op één plek terecht voor het complete plaatje van tekst, fotografie en site, legt Renée uit: “Kiezen ze voor Goed op de Kaart dan zorgen wij ervoor dat ze online een geweldige website hebben staan, met wervende teksten en verleidelijke foto’s. We kunnen teksten en foto’s vernieuwen of een geheel nieuwe website leveren.”

Talenten gebundeld

Met Goed op de Kaart hebben Dennis, Ingrid en Renée hun talenten gebundeld. Alle drie hebben ze al veel ervaring in de branche. Dennis: “We werken al jaren voor horeca- en lifestylebedrijven en daarom weten we goed wat belangrijk is voor deze ondernemers. We communiceren duidelijk, leveren hoge kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs, we hebben korte lijnen en schakelen snel. Als je van onze diensten gebruik maakt, mag je bovendien de beelden en teksten ook gebruiken voor social media of andere communicatiemiddelen.”

Openingsaanbod

Om te vieren dat Goed op de Kaart officieel van start is gegaan, is er een korting van 25% voor de eerste 10 restaurants of horecazaken die hun website laten opfrissen door Goed op de Kaart. Voor meer informatie kunnen horecazaken contact opnemen via de website.

 

Reacties