GetBright lanceert social media bureau BrightSocial

Foto: GetBright

Digital Agency GetBright verzorgt sinds kort haar social media diensten onder de naam BrightSocial, hét vertrekpunt voor al je social media activiteiten. De aftrap hiervan onlangs plaats tijdens de aanvang van de LinkedIn Summerschool.

BrightSocial kenmerkt zich door haar strategische benadering en brede blik. Omdat het onderdeel vormt van GetBright weten haar klanten dat hun social media in lijn blijft liggen met de overige (online) marketing middelen.

Social media in de praktijk

Social Media inzetten als organisatie betekent veelal dat je een plan nodig hebt, een strategie om de gewenste doelen via social media te bereiken. Dit blijkt in de praktijk vaak uitdagend om uiteenlopende redenen. BrightSocial brengt dit proces in een stroomversnelling. En waar nodig helpt zij organisaties in de praktische uitvoering, het trainen van personeel, campagnevoering, monitoring en rapportage. Daarbij kijkt ze naar hoe je als bedrijf communiceert, maar bijvoorbeeld ook naar hoe medewerkers hierbij begeleid kunnen worden. Zij zijn immers het visitekaartje van de organisatie, kunnen helpen om het bereik te vergroten en gezamenlijke doelstellingen te verwezenlijken. Anno 2016 zijn er nog steeds organisaties die zichzelf de vraag stellen: moeten wij een social media beleid formuleren voor onze medewerkers? Maar ook: hoe maak ik van mijn medewerkers ambassadeurs op social media of hoe zorg ik dat zij optimaal van de kanalen gebruik kunnen gaan maken voor hun persoonlijke ontwikkeling?

Gespecialiseerd Social Media Bureau

Waar GetBright een allround (online) marketingbureau is, is het onderdeel BrightSocial echt een specialist in social media marketing. Haar professionals zijn hier al jaren in thuis en delen hun kennis via (incompany) trainingen, workshops en presentaties. Daarnaast geven zij ook advies en begeleiding bij het strategisch inzetten van social media voor organisaties, zowel in B2B als B2C setting.

Diensten van BrightSocial

  • Social media strategie
  • Content strategie
  • Trainingen, cursussen en workshops
  • Advertising
  • Reputation en community management
  • Monitoring en Rapportage
  • Ondersteuning op gebied van o.a. content creatie, visuals, video en het schrijven van blogs.

BrightSocial stelt zicht als missie om organisaties te begeleiden op weg naar digitale volwassenheid op social media als Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram en meer. Strategie en een persoonlijke benadering staan centraal. BrightSocial maakt organisaties wegwijs en onafhankelijk, zodat ze zelf de meerwaarde per platform kunnen bepalen en weten hoe ze hier resultaatgericht mee om kunnen gaan. Sinds de oprichting in augustus 2016 hebben er al diverse social mediatrainingen plaatsgevonden en er lopen diverse trajecten als het gaat om social media services. De BrightSocial trainingen zijn wekelijks zowel in het open traject als bedrijfsintern te volgen.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen