Jongerencampagne GGD #Prikjereis

Foto: GGD West-Brabant

Met #Prikjereis speelt GGDReisvaccinaties in op de belevingswereld van jongeren van 18 tot 28 jaar. Met deze campagne creëert GGDReisvaccinaties awareness bij jongeren. Het is belangrijk dat zij zich op tijd voorbereiden voor een reis en op tijd advies en vaccinaties halen. Met name sociale media worden ingezet om de jongeren de komende twee jaar te bereiken.

PRIK staat in de campagne voor: Protectie, Reizen, Inenting en Kwaliteit. GGDReisvaccinaties maakt gebruik van korte quotes die via Instagram en Facebook worden gedeeld onder #Prikjereis. Ook zijn op veel plaatsen in Nederland posters en Boomerangkaarten “De groeten” terug te vinden.

Meer informatie
Volg het Instagramaccount van GGD Reisvaccinaties of ga naar de speciale Facebookpagina. Prik Je Reis is onderdeel van GGDReisvaccinaties.

#Prikjereis: zo geprikt, zo gedaan!

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen