Steun je stamkroeg waardebonnencampagne een succes

Foto: Steun je stamkroeg

Afgelopen dinsdag werd de actie ‘Steun je stamkroeg’ gelanceerd om horecazaken een hart onder de riem te steken nu zij noodgedwongen gesloten zijn en dus geen inkomsten hebben. Het is voor veel ondernemers de vraag of zij dit financieel overleven. Maar de actie is een groot succes, er zijn al 1000 waardebonnen verkocht.

Dat betekent dat er binnen een paar dagen €15.000 is opgehaald en het loopt nog door. Met ‘Steun je stamkroeg’ roept kruidenlikeur Schrobbelèr (stam)gasten op om online alvast een rondje te bestellen, om hun kroeg te steunen. 100% van de opbrengst gaat naar de deelnemende horecazaken.

Steun bijvoorbeeld The Chaplin, De Heeren van Breda, Publieke Werken of De Pastorie in Breda.

Rondje voor de zaak

“We hoopten wel dat het enthousiast ontvangen zou worden, maar dat het binnen een paar dagen al zoveel voor de horeca zou opleveren, hadden we niet verwacht. Het enthousiasme komt van zowel de ondernemers als de stamgasten. Veel mensen die een waardebon voor hun favoriete café kopen laten ook een hartverwarmend bericht achter”, vertelt Jan Eijsermans van Schrobbelèr.

Op de website www.steunjestamkroeg.nl kunnen de (stam)gasten een waardebon aanschaffen voor een rondje bij hun favoriete kroeg. Een waardebon (ter waarde van vijftien euro) is goed voor acht borrels Schrobbelèr. Deze bon wordt thuisgestuurd en kan, zodra de horeca weer open mag, ingeleverd worden bij de betreffende horecazaak. Het volledige aanschafbedrag komt ten goede van de horecazaak.

Over Schrobbelèr

Schrobbelèr is een kruidenlikeur uit Brabant met een traditie van ‘samen proosten’. Het ontstond in de jaren ’70 in het huisbarretje van Jan Wassing. Op sympathieke wijze maakten de vrienden van Jan ooit kennis met zijn smaak, warmte en vriendschap. Inmiddels is de kruidenlikeur in heel Nederland een veel bestelde borrel in horeca.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen