Pop-up store voor NAC fans op de Grote Markt

Foto: Kin Cheong Lau

Op vrijdag 21 augustus is op de Grote Markt 38 officeel een Pop-up voor NAC fans geopend. De tijdelijke winkel is een initiatief van Breda Marketing om Bredase merken, evenementen, ondernemers of studenten een podium te bieden.

Na de Pop-up voor Buitengenieters, nu dus een Pop-up voor NAC fans. Hier kunnen supporters terecht voor de fanwear en merchandise van de Bredase club. Gedurende de hele openingsperiode zijn er verschillende leuke acties. Houd hiervoor de social mediakanalen van NAC en welkominbreda in de gaten.

Hildegard Assies, directeur Breda Marketing: “De merken NAC en Breda brengen we samen in het hart van de binnenstad. Zo uiten we samen onze trots op Breda, vieren we de start van onze bijzondere samenwerking en bieden we fans een unieke beleving.“

Unieke samenwerking

De NAC pop-up is de opmars naar een unieke samenwerking tussen het merk Breda, NAC Breda en Stichting Samen voor NAC. Alle drie de partners zijn trots op Breda en deze nieuwe samenwerking. Dat willen we samen laten zien op een voor NAC historische plek, de Grote Markt. De plek waar in het verleden (en hopelijk in de zeer nabije toekomst) samen met ‘The Yellow Army’ de huldigingen van de club werden gevierd.
Sander Mijnhijmer, commercieel manager NAC: “Wij zijn enorm blij om deze tijdelijke pop-up te kunnen openen in het hart van de stad, op een voor NAC historische en bijzondere plaats. De samenwerking met Samen Voor NAC en Breda Marketing in de totstandkoming van dit project geeft eens te meer de goede relatie aan tussen alle partijen en is een mooie eerste stap in het vergroten van zichtbaarheid van NAC in de stad.”

The last mile

Met de verkopen uit de pop-up steunen de supporters bovendien ‘The last mile’, een initiatief waarmee Samen voor NAC en de gemeente Breda meer sfeer willen creëren rondom het Rat Verlegh Stadion. Deze ‘last mile’, een begrip dat uit Engeland is komen overwaaien, moet een NAC-signatuur krijgen waarin historie en symboliek verwerkt worden. En dat sluit weer heel mooi aan bij de doelstellingen van Breda Marketing om de aantrekkelijkheid van de stad te verbeteren.

Jean-Paul Kuijpers, bestuurslid Samen voor NAC: “Ik ben bijzonder trots dat we met Samen voor NAC hebben mogen bijdragen aan deze pop-up store. We kijken uit naar de toekomstige initiatieven welke we samen verder op poten gaan zetten.”

De pop-up is van vrijdag 21 augstus t/m zondag 6 september geopend op donderdag van 12.00-20.00 uur, op vrijdag en zaterdag van 12.00-17.00 uur en op zondag van 10.00-16.00 uur. Ook blijven in de pop-up plattegronden en stadswandelingen van Breda, fietskaarten en de groene kaart verkrijgbaar.

Ook verkrijgbaar in de NAC pop-op store is onderstaande Samen voor NAC kapstok met de skyline van Breda.

NAC Breda kapstok

Reacties

X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden