T-Mobile en Samsung openen interactieve winkelformule

Het verbinden van elektronische apparaten wordt snel gemeengoed in de Nederlandse huishoudens. Samsung en T-Mobile willen de consument zelf laten ervaren hoe handig en eenvoudig dit is, in hun nieuwe gezamenlijke winkel in Breda.
 
Vorig jaar lanceerden beide bedrijven een gezamenlijke winkel aan het Rotterdamse Beursplein. Deze winkel laat goede resultaten zien en wordt goed bezocht door het winkelend publiek. Vanwege dit succes openen T-Mobile en Samsung op 26 maart een tweede gezamenlijke winkel, aan de Ginnekenstraat 17 in Breda. Het zorgvuldig geselecteerde personeel staat garant voor een uitstekende Samsungbeleving in de winkel. Naast de gebruikelijke hoge mate van dienstverlening, kan de klant in deze winkel de samenwerking tussen apparaten ervaren. Zo kan de klant in de huiskamer van de winkel bijvoorbeeld met smartphones en tablets de TV of een wasmachine aansturen.
 
Onno Rip, Directeur Retail en E-tail van T-Mobile: “Fysieke winkels worden steeds belangrijker in het wegwijs maken van klanten in de wereld van mobiele telecommunicatie. In meer dan de helft van de gevallen lopen klanten onze shops binnen voor advies, een rol die we graag op ons nemen. De ervaring van de eerste gecombineerde shop in Rotterdam is dat de krachtenbundeling van T-Mobile en Samsung iets extra’s brengt waar het publiek grote behoefte aan heeft. We willen dit succes nu graag samen in Breda verder uitbouwen.”
 
Menno van den Berg, Managing Director van Samsung Nederland: “In 2020 zullen alle Samsung apparaten verbonden zijn met het internet. Dat betekent dat vanaf nu steeds meer oplossingen van Samsung met elkaar kunnen praten. De huiskamer in deze winkel in Breda geeft een goed beeld van wat er vandaag de dag al mogelijk is. We zijn trots dat mensen dat op deze plek zelf kunnen ervaren.”
 

 

Reacties

X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden