Specsavers Brildrager van het Jaar-verkiezing van start

Brildragers uit Breda kunnen zich vanaf vandaag weer opgeven voor de Brildrager van het Jaar-verkiezing van Specsavers. De optiekketen gaat voor de 16e keer op zoek naar de leukste brildragers van het land. Modieuze brildragende mannen en vrouwen van alle leeftijden kunnen zich aanmelden op www.brildragervanhetjaar.nl. Per leeftijdscategorie – 16-24 jaar, 25-39 jaar, 40-59 jaar en 60+ – wint één brildrager de eretitel maar daarnaast ook een professionele fotoshoot én 1.500 euro.
 
De modeontwerpers Spijkers en Spijkers en Francisco van Benthum roepen alle brildragers uit Breda op om zich op te geven. Truus Spijkers: “Een bril is tegenwoordig zoveel meer dan een hulpmiddel om goed te kunnen zien. De bril is een accessoire waarmee je echt een fashion statement kunt maken. Wij zijn op zoek naar mannen en vrouwen van alle leeftijden die hun bril met trots dragen en dat ook uitstralen. Kortom: de nieuwe ambassadeurs van brildragend Nederland!”

Maak kans op mooie prijzen
Brildragers vanaf 16 jaar kunnen zich tot en met maandag 11 mei 10.00 uur inschrijven voor de verkiezing. Het Nederlandse publiek kan tot en met 18 mei 16.00 uur stemmen op hun favoriete kandidaat. Per leeftijdscategorie gaan de vijf kandidaten met de meeste stemmen door naar de volgende ronde. Al deze kandidaten winnen een Specsavers waardecheque ter waarde van 169 euro. De professionele jury, bestaande uit modeontwerpers Spijkers en Spijkers en Francisco van Benthum en Specsavers’ Fashion Advisor Nikki Hoevenaars, beslist per leeftijdscategorie wie de winnaar wordt en naar huis gaat met de cheque ter waarde van 1.500 euro. Daarnaast krijgen alle vier de winnaars een professionele fotoshoot waarvan de foto’s worden gepubliceerd in de folder van Specsavers met een oplage van 2,5 miljoen. 
Specsavers Opticiens heeft internationaal meer dan 1700 winkels, waarvan op dit moment 118 winkels in Nederland. Ook hebben ze een winkel in Breda.

 

Reacties

X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden