Kritiek op klagende passagiers noodvlucht Transavia

Het klagen van de passagiers die in de ‘stormvlucht’ van Transavia zaten, wordt hun niet in dank afgenomen. Het toestel zou eigenlijk in Rotterdam landen, maar moest een (succesvolle) noodlanding maken op Schiphol.

Inzittenden willen excuses of een schadevergoeding vanwege de slechte opvang en informatievoorziening. ,,Uren wachten op bagage en geen eten en drinken”, omschreef passagier Karin van Berkel bijvoorbeeld. Dit meldt Telegraaf.

Drie families uit Barendrecht zullen Transavia officieel aanklagen: ,,Dit had heel verkeerd af kunnen lopen”, aldus vader Ruud van Rheenen. Zijn puberkind zat met vrienden in het vliegtuig.

Toch is niet iedereen boos op de vliegtuigmaatschappij. Op sociale media zijn veel mensen geirriteerd door de klagende Hollanders. ,,Wat een gezeur. Hulde aan de piloten die deze situatie tot een goed einde hebben gebracht.”, stelt Michael Deene op twitter.

Lex reageert: ,,Zouden de piloten er niet ziek van zijn geweest? Hoe voelden zij zich na afloop? Daar hoor je niemand over. Martijn Rootjes vat samen: ,,Wat kunnen Nederlanders toch zeuren. Bah.”

 

Het bericht Kritiek op klagende passagiers noodvlucht Transavia verscheen eerst op Nieuws.nl.

Altijd op de hoogte van het laatste Breda Nieuws? Schrijf je in voor de dagelijkse nieuwsbrief en volg ons via Facebook en Twitter.

Reacties

X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden