CM verlengt sponsorcontract met NAC Breda

Foto: redactie

CM.com is ook tijdens het seizoen 2018/2019 hoofdsponsor van NAC Breda. Dat kwamen beide partijen onlangs overeen en werd donderdag bekrachtigd met het tekenen van een nieuw contract.

Daarmee prijkt het bedrijf voor het vierde seizoen op rij op de voorkant van het shirt van de Parel van het Zuiden, zo laat NAC weten.

CM.com begon in seizoen 2015/2016 aan het hoofdsponsorschap van de Bredase BVO. Het bedrijf heeft haar hoofdkantoor in Breda, waar het in 1999 haar oorsprong vond, terwijl het ondertussen steeds meer terrein verovert in andere delen van de wereld. Naast de loyaliteit aan de stad tussen Mark en Aa, blijft het nu voor het vierde seizoen op rij hoofdsponsor van NAC. Dat betekent dat CM.com ook in jaargang 2018/2019 met het logo op de shirts van de spelers en op de boarding langs het veld staat.

Beide partijen kijken tevreden terug op een vruchtbare periode van CM.com als hoofdsponsor tot nu toe en werkten op verschillende vlakken intensief samen. Bijvoorbeeld in de verkoop van tickets bij oefenwedstrijden in de voorbereiding, het incasseren van seizoenkaartgelden en de incasso’s van donaties voor Samen voor NAC, Breda Loco’s en B-side Rats. De samenwerking ging daarbij verder dan het sponsorschap alleen en werd een echt partnership. Zo was het bedrijf betrokken bij acties rond de 3D-poppetjes, de NAC Light-app, Het Vergeten Kind en de veiling van het hoofdsponsorschap voor één dag, waarbij de opbrengst naar een goed doel ging.

Meer over NAC Breda

Guestmanager

In een eerder stadium spraken beide partijen de ambitie uit om meer processen van NAC te optimaliseren met de diensten en expertise van CM.com. Daar zijn onlangs vervolgstappen in gezet. Achter de schermen is hard gewerkt aan het afronden van een nieuwe applicatie: de Guestmanager. Een module die alle sponsoren van NAC in staat stelt om digitaal hun relaties uit te nodigen voor wedstrijden van de Parel van het Zuiden en met een handeling digitaal de tickets te versturen. Het afgelopen seizoen werd de Guestmanager al getest door 30% van het sponsorenbestand, wegens succes wordt deze vanaf komend seizoen gebruikt door alle sponsoren. De nieuwe applicatie gaat naar verwachting medio juli online.

Ticketing

Naast de speciale Guestmanager-applicatie gaat de voetbalclub op de korte termijn over op een ticketingsysteem van CM.com. Het huidige systeem wordt daarbij volledig vervangen. Het is uiteindelijk de bedoeling dat alle betaal- en ticketingsystemen, zo ook die van de nieuwe webshop, worden gefaciliteerd door de hoofdsponsor. Tevens wordt momenteel gewerkt aan een ‘secondary-ticketingsysteem’, waarbij seizoenkaarthouders van de Parel van het Zuiden in de toekomst hun seizoenkaart een wedstrijd af kunnen staan als ze verhinderd zijn. Zijn of haar plek in het Rat Verlegh Stadion komt dan vrij en gaat in de verkoop voor de betreffende wedstrijd.

CEO van CM, Jeroen van Glabbeek: “CM.com is een bedrijf dat geworteld is in Breda en trotse hoofdsponsor van NAC. Achter de schermen gaan we met CM.com verder om met de nieuwste technologieën de NAC-beleving nog een beetje makkelijker en moderner te maken. We kijken uit naar weer een spannend en mooi voetbalseizoen met NAC!”

Algemeen Directeur van NAC, Justin Goetzee: “Drie seizoenen geleden hebben wij in CM.com een geweldige hoofdsponsor gevonden. Een lokale partij met veel ambitie die internationaal actief is. Dat we uiteindelijk op meerdere gebieden samen zijn gaan werken hadden we op voorhand slechts kunnen hopen. CM.com is een bedrijf met veel expertise, juist op de gebieden waar wij nog een slag kunnen slaan. De ontwikkeling van de Guestmanager-app en het nieuwe ticketing-systeem zijn daar voorbeelden van. Het is prettig dat wij ook op dat vlak met elkaar kunnen optrekken en onze supporters steeds beter kunnen faciliteren. Ik ben blij dat de samenwerking nogmaals is verlengd.”

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen