Bredaas software testbedrijf Testpeople lanceert nieuw zusje: Valueminds

Foto: Valueminds Breda

Valueminds is het nieuwe zusje van het Bredase software testbedrijf Testpeople. Vanaf deze maand focust Valueminds zich op het inrichten en toepassen van agile, dé standaard voor het ontwikkelen van software.

“We spelen hiermee in op de groeiambities van onze mensen en op de behoefte van onze klanten, waarbij software-ontwikkeltrajecten niet vastliggen, maar voortdurend getest en zo nodig aangepast kunnen worden om te komen tot het beste eindresultaat”, aldus Philippe Metz, eigenaar en oprichter van Testpeople.

Volgens Metz is er steeds meer vraag naar agile-rollen als scrum master, product owner of (agile) coach. “Daarin zijn we nu al succesvol vanuit Testpeople. Maar met Valueminds gaan we nog meer de diepte in, waarbij ‘learning en developing by doing’ centraal staan. Met André Heijstek als directeur hebben we de perfecte aanvoerder gevonden om ons zusterbedrijf tot bloei te laten komen. Hij is een autoriteit op het gebied van agile en onderschrijft onze Testpeople-waarden als oprechtheid, kleinschaligheid en uitmuntend zaken doen.”

Kwaliteit en resultaat optimaal waarborgen

Valueminds wil klanten meerwaarde bieden door ervaren agile coaches, scrum masters, continuous delivery experts en product owners te detacheren. Heijstek: “We leveren mensen die gepokt en gemazeld zijn in hun vak. Ze kennen niet een agile trucje; ze denken en doen agile. En voor wie niet weet wat dat is: agile betekent letterlijk behendig. Een agile projectaanpak houdt in: inspelen op veranderingen gedurende het project om de kwaliteit en een optimaal resultaat te waarborgen. Onze medewerkers weten hoe ze met gezond verstand moeten meedenken, meewerken, een multidisciplinair team bouwen en mensen kunnen verbinden, en zo nodig moeten bijsturen. We zijn kakelvers en hebben nog ruimte voor excellerende professionals met agile-skills. Uiteindelijk willen we doorgroeien naar zo’n 25 medewerkers. Samen met Testpeople blijven we voortdurend werken aan het versterken van de combinatie om onze klanten optimaal van dienst te kunnen zijn.”

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen