D-reizen en VakantieXperts openen nieuw call center

Foto: D-reizen VakantieXperts

Om optimaal in te kunnen spelen op het groeiende aantal vragen en de wensen van de toekomstige klant, is het Customer Contact Center van D-reizen en VakantieXperts verhuisd naarn een modern pand in Breda. Het 430 vierkante meter tellende pand, dat huisvesting biedt aan 45 adviseurs, bevindt zicht op een steenworp afstand van het NAC Stadion.

Ilona Lorié is Manager van het Customer Contact Center. Ze vertelt trots over het nieuwe onderkomen: “We zijn klaar voor de toekomst! Het nieuwe Customer Contact Center sluit perfect aan bij de filosofie van D-reizen en VakantieXperts: het straalt gezelligheid uit en biedt een prettig ‘huiskamergevoel’. Dat gevoel van warmte en persoonlijk advies willen we overbrengen op onze klanten. Ze zijn vaak al goed voorbereid wanneer ze ons via telefoon of social media benaderen. We luisteren naar hun wensen en stemmen ons deskundige advies daar optimaal op af. We zijn pas tevreden als we elke klant volledig ontzorgd is en met een goed gevoel op vakantie kan gaan.”

Leuke last-minute

Een compleet webcareteam beantwoordt vragen via chat en social media om de reiziger online te bedienen. Toch wordt het Customer Contact Center nog steeds het meest via de telefoon benaderd. Met 150 bellers per dag is de meest gestelde vraag of er nog een leuke last-minute aanbieding is. Maar ook minder alledaagse vragen komen bij het Customer Contact team terecht. Ilona Lorié: “We hebben een klant gehad die elke maand twee vliegtickets kocht voor een andere bestemming. Hij vloog dan voor een dag heen en weer, gewoon omdat hij dol was op vliegen.”

 

Reacties

Cookieinstellingen