Vacatures

Coördinator Marketing en Communicatie Mezz

Foto: Mezz

Bij Mezz zijn directie, programmering, marketing, horeca, beheer en productie in professionele handen. Samen met een grote groep enthousiaste vrijwilligers en stagiaires organiseren we bij elkaar zo’n 300 concerten, events en festivals.

VACATURE COÖRDINATOR MARKETING EN COMMUNICATIE (M/V)

Mezz is hét podium voor live popmuziek en dance in Breda. Mezz is gehuisvest in een bijzonder pand met een intieme zaal voor maximaal 600 bezoekers en een Kleine Zaal voor 100 bezoekers. Mezz organiseert 300 activiteiten per jaar. Mezz staat op een belangrijk punt in haar 15-jarig bestaan. We hebben ons toekomstig beleid als stedelijke popzaal geformuleerd, gekozen voor een nieuwe stijl, vorm en toon en is er groen licht om in 2019 te kunnen renoveren.

Mezz is een open organisatie, betrokken, nieuwsgierig en onderzoekend. Mezz heeft humor, is gevat en soms provocatief en verrassend. Beleving en plezier staat centraal.  Eenvoud, lef, ondernemend, communicatief, bottom up mentaliteit en voortdurend zoekend naar de verbetering van contact met onze bezoekers en artiesten/crew.  Mezz is een grootstedelijke popzaal met een duidelijke verankering in Breda en directe omgeving.

Om onze marketing en communicatie te versterken zoeken wij een ervaren marketeer met communicatietalent.  Deze functie vergt een creatieve en commerciële achtergrond. Je werkt nauw samen met de programmeur en directeur en stuurt een medewerker marketing en een aantal stagiaires aan.

 

Mezz is op zoek naar:

  • Een zeer gemotiveerde en ervaren kei in (pop)marketing met overzicht en kennis van promoten, vormgeven en communicatie.
  • Een medewerker die de urgentie van ticketsales tot in de botten voelt en (creatief) talent toont om alle mogelijkheden aan te pakken en te realiseren om te komen tot succesvolle bezoekersaantallen.
  • Een marketeer(ster) met voldoende kennis rondom corporate marketing, CRM, algemene marketing
  • Iemand die mede in staat is een bijdrage te leveren aan een succesvolle implementatie van de re-branding in beeld, toon en taal.
  • Ervaring in het realiseren en schrijven van een marketing- en publiciteitsbeleid
  • Een muziekliefhebber die vaak concerten en festivals bezoekt
  • Iemand die kennis heeft van alle vormen van promotiemiddelen
  • Een HBO’ er (in ieder geval als werk- en denkniveau)
  • Een Social Media fanaat
  • Een straffe organisator en planner

Taken:

  • Ontwikkelen en uitvoeren marketing- en publiciteitsbeleid
  • Bevorderen van de positionering van Mezz
  • Initiëren, coördineren en uitvoeren van marketingstrategieën
  • Creëren en mede uitvoeren van showpromotie, social mediacommunicatie, website content
  • Maken van persberichten en pers te woord staan
  • Redactionele werkzaamheden, onderhouden databestanden;
  • Verrichten en analyseren van marktonderzoeken;
  • Leidinggeven aan medewerker, stagiaires en vrijwilligers
  • Onderhouden van contacten met stakeholders, leveranciers, vormgevers, media en publiek.

Ben jij die popliefhebber en kun je dat combineren met aantoonbare kennis en ervaring, stuur dan je sollicitatie met cv en je motivatie als videoboodschap naar mij: Frank van Iersel, directeur Mezz, [email protected].

Doe dat voor donderdag 1 maart 2018 .

Salaris en aanstelling volgens cao Nederlandse Poppodia en -Festivals, schaal 7, voor  38 uur.

* Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
* Sollicitaties zonder filmpje worden niet in behandeling genomen

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen