Deze woordgrap met ‘kruis’ wint slechtste slogan van 2022

Foto:

Met de slogan ‘Maak van uw kruis geen punt, kom naar Het Kruispunt’ is kliniek voor bekkenproblemen Het Kruispunt de winnaar van de slechtste slogan van 2022. Het multidisciplinair zorgcentrum voor bekkenproblemen wilde met de slogan bekkenproblematiek meer bespreekbaar maken.

Afgelopen week konden mensen via sloganverkiezing.nl uit tien slogans kiezen welke ze de slechtste vonden. Op de tweede plek eindigde de slogan ‘Voetschimmel? Steek je middelteen op!’ van Mycosan en als derde de slogan ‘Er vis er een jarig hoera hoera!’, van visspeciaalzaak Van Vis. Hopsaté naar De Beren (De Beren)

Positieve reacties
Alle tien de genomineerden staan nog altijd vierkant achter hun slogan. Zo laat frietproducent Beyerlander weten alleen maar positieve reacties te krijgen op de slogan ‘Ziet air fry uit, hè?!’.

Uitreiking voor de elfde keer
Het platform SlechteSlogans.nl houdt de verkiezing van de slechtste bedrijfs- en reclameleuzen voor het elfde jaar op rij. In totaal brachten 4893 stemmers 8613 stemmen uit. Vorig jaar ging de titel naar ‘Mijn ballen wegen 130 gram!!’ van een vleesbezorgbedrijf.

‘Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin’
Eerdere winnende beroerdste leuzen waren onder meer: ‘Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin’, ‘Een timmer timmert, een tandarts boort…. maar wij zitten lekker in Velsen Noord’ en ‘Zit je haircut’.

Loden leeuw
Ieder jaar reikt Radar de Loden Leeuw uit. Dit zijn de prijzen voor irritantste reclame en irritanste BN’er in een reclame. Op 12 december worden de genomineerden bekend gemaakt. Bekijk hier de uitreiking van vorig jaar.

Bron: radar.avrotros.nl

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen