“Uw aanvraag is nog niet verwerkt”, mailt de ‘Rabobank’.

Foto: Fraudehelpdesk.nl

Van: Rabobank [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 24 september 2015 1:34
Aan: undisclosed-recipients:
Onderwerp: Uw aanvraag is nog niet verwerkt
Urgentie: Hoog

Wordt deze e-mail niet volledig weergegeven, bekijk dan hier de online versie.
Geachte relatie,

Uit onze administratie is gebleken dat u nog geen gebruik maakt van onze nieuwe betaalpas. De nieuwe betaalpas van de Rabobank is beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de Europese veiligheidsvoorschriften betreft bankzaken.

 

In verband met de veiligheid van onze klanten verplicht de Rabobank het gebruik van de nieuwe betaalpas. Het gebruik van uw huidige betaalpas vervalt per 1 oktober 2015 voor gebruikt. Klik hier om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en van dienst te zijn geweest.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Rabobank
Afdeling Internetbankieren
Service & Veiligheid

De informatie in deze e-mail kan vertrouwelijk zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u deze e-mail onterecht ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren. Voor het invullen van persoonlijke gegevens wordt u altijd doorgeleid naar een beveiligde internetpagina van de Rabobank.

The post “Uw aanvraag is nog niet verwerkt”, mailt de ‘Rabobank’. Klik niet op de link: “http://boo.vg/8bS2 ” [phishing] appeared first on Fraudehelpdesk.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen