Makro heropend: nieuw concept moet ondernemers inspireren

Foto: Makro Breda Facebook
Vandaag heeft Makro Breda haar deuren weer geopend. Het bezoek werd door trotse vestigingsmanager Jason Oostenbrink rondgeleid. Het filiaal moet voor ondernemers volgens het nieuwe concept meer een winkelbeleving bieden.
“Er is goed naar onze klanten geluisterd. De nieuwe vestiging is overzichtelijk en verrassend,” vertelt Oostenbrink.  Het assortiment is ingedeeld op belevingswereld en de presentatie van de vestiging is op de schop genomen. Ook zullen er met regelmaat proeverijen en kookdemonstraties worden gehouden. Dit alles om de winkelende ondernemers te inspireren.
Kwart vestigingen vernieuwd
Om tegenwicht te bieden aan de groeiende online verkoop, heeft Makro in 2014 dit nieuwe concept voor het eerst toegepast in de vestiging in Vianen. Deze ‘beleving’ is volgens Makro zelf een groot succes. Uit hun onderzoek blijkt dat ruim 95% van hun klanten positief is over de nieuwe stijl van winkelen. Vandaag opende ook de vestiging in Groningen haar deuren weer. Inmiddels is een kwart van alle vestigingen van Makro volgens de nieuwe formule verbouwd.
De eerste week van de opening  in Breda zijn er voor de klanten nog feestelijke activiteiten, zoals één minuut gratis winkelen, entertainment en productdemonstraties.
Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen