14-jarige Max aan de slag als CEO bij Social Embassy

Het Snaplabs-team van Social Embassy heeft de jongste CEO van Nederland in dienst genomen. De 14-jarige Max gaat bij het bedrijf aan de slag in deze hoge functie. Snaplabs ondersteunt bedrijven als Coca-Cola en Footlocker in het gebruik van Snapchat.

De jongen solliciteerde, net als vele anderen, op de functie via Snapchat en werd aangenomen. Snaplabs was nadrukkelijk op zoek naar een CEO die nog op de middelbare school zit, veel af weet van de foto-app en niet op zijn of haar mond is gevallen. Uit alle binnengekomen sollicitaties bleek die van Max het beste. De functie die hij gaat bekleden is een bijbaan, want Max is nog leerplichtig en zal naar school blijven gaan. En dat is juist wat Snaplabs wilt, want op school loopt de doelgroep van het bedrijf rond. Deze bestaat uit jongeren tussen de 12 en 19 jaar. Van die groep maakt momenteel al 71 procent gebruikt maakt van de app.

Max zal in zijn functie het team van Snaplabs en haar klanten adviseren en uitdagen bij het gebruik van Snapchat. De 14-jarige mag dus grote bedrijven adviseren bij het inzetten van social media en krijgt er ook nog eens geld voor.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen